
Hogyan működnek az ingatlanirodák most?
A Balla Ingatlan munkatársai Budapesten és Pest megyében az alábbi, a COVID-19 vírus miatt bevezetett szabályok szerint fogadják az ügyfeleket az ingatlanirodákban:
- Az irodák belső elrendezését úgy változtattuk meg, hogy a munkaállomások és tárgyaló asztalok legalább 1,5-2 méter távolságra legyenek egymástól.
- Az irodák munkanapokon 10-15 óra között rövidített nyitva tartással üzemelnek (ebédszünet nélkül). Munkatársaink előzetes egyeztetés alapján ettől eltérő időben is az ügyfelek rendelkezésére állnak.
- Az irodában és a bemutatott lakásokban egyaránt ügyelünk arra, hogy egymástól legalább 1,5 méter távolságot tartsunk egymástól.
- Az irodákban gondoskodtunk felületfertőtlenítőszerről és kézfertőtlenítőszerről. A munkatársaink napközben folyamatosan fertőtleníti a kilincseket, asztalok és a használt eszközöket, felületeket.
- A munkatársaink maszkban fogadják az ügyfeleket, és megkérjük az ügyfeleinket hogy maszkban érkezzenek az irodába.
- Megkérjük az ügyfeleinket arra, hogy az ingatlanmegtekintésekre, szerződéskötésre és minden egyéb ügyintézésre lehetőleg csak a legfontosabb döntéshozókkal érkezzen, ezért ha nem feltétlenül szükséges kérjük ne hozzon magával gyermeket, rokont, mesterembert, stb.
- Szigorúan tilos a felsőlégúti megbetegedés, megfázás, vagy lázas állapot esetében az irodába látogatni, ingatlant megtekinteni, vagy ingatlanközvetítői megbízást adni az értékesíteni kívánt ingatlannál.
Köszönjük az együttműködésüket, állunk a rendelkezésükre!
További ingatlan hírek