A vezérigazgató szerint esélye sem volt a BKK-nak
Sajnos a cég hírneve is sérült, mondta Dabóczi Kálmán.
Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója a Rádió1 Balázsék című reggeli műsorában volt vendég, Rákóczi Ferenc műsorvezető azzal kezdte, az előző napokban a BKK magára borított egy nagy adag ürüléket, amiért meghurcolt egy fiatal srácot.
Dabóczi szerint félreértés van, nem a BKK jelentette fel a fiút, azt a T-Systems követte el. Ráadásul a hekker nem kereste meg őket jószándékkal, mindössze egy olyan e-mail címre válaszolt, amit a „kutya sem olvas”.
„A BKK-nak esélye sem volt, hogy mielőtt az ügy nyilvánosságra kerül, felvegye a fiúval a kapcsolatot”, mondta.
Sajnos a cég hírneve is sérült, jegyezte meg a BKK vezetője, a rendszerről induláskor azt mondták, működik, a cég vezetője ezért döntött a használatról.
A konkrét ügyre nincs a BKK-nak ráhatása, nem tudta megmondani, kap-e a srác egy éves bérletet a cégtől.
Ismert, egy fiatal srácot éjszaka vittek el a rendőrök, pedig nem csinált semmit, csak etikus hekker volt, és megmutatta, nem működik az egyik legnagyobb vállalatnál az, aminek kellene. A BKK online jegyrendszere, amihez a T-Systemsnek is van köze.
Hétfőn este tüntetnek is a BKK épületénél.
Kiemelt kép: Utas új elektronikus bérletét ellenőrzi a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jegyellenőre Budapesten, a Deák téri metrómegállóban 2017. július 18-án. A napokban elindította a BKK az online jegy- és bérletvásárlási felületet, amelyre a vásárlóknak minden nap be kell majd lépniük. Először teljes árú és tanuló, félhavi és havi Budapest-bérletek, 24, 72 órás és hetijegy vásárlására lesz lehetőség. MTI Fotó: Balogh Zoltán
További ingatlan hírek